استاد سمینار تبلیغات و بازاریابی مدرس تبلیغات گرافیک
استاد سمینار تبلیغات و بازاریابی مدرس تبلیغات گرافیک
9197685104
بهزاد حسین عباسی
مشاور مدیریت تبلیغات و بازاریابی
سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس تبلیغات و بازاریاب
معلم تبلیغات و بازاریابی
مدرس تبلیغات فروش برندینگ تبلیغاتمدرس تبلیغات اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مشاوره تبلیغات استاد تبلیغات مدرس تبلیغات معلم تبلیغات تجاری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
9197685104
behzadabbasi.ir
گرافیک در تبلیغات
امروزه شاهد گسترش رقابت و فراگیر شدن تبلیغات علمی در سراسر جهان می باشیم . شناخت اصول و روشهای موثر در تبلیغات می تواند مجموعه های مختلف را به سمت شکوفایی بیشتر هدایت کند . در این میان ارتباط اصلی با مخاطبان در رسانه های مختلف از طریق انواع روشهای دیداری و شنیداری صورت می گیرد . اینکه چگونه پیام فروشنده به خریدار منتقل می شود نکته بسیار مهم و حساسی است . در مواردی کمپینهای خوبی وجود داشته اند که به دلیل استفاده نادرست از رسانه های دیداری و شنیداری ، نا موفق گردیده و بودجه بسیار زیادی را هدر داده اند. این مسئله نقش مهم و کلیدی طراح گرافیک و مدیر هنری را به عنوان پل ارتباطی میان پیام یک کمپین ( یا تبلیغ موردی ) و مخاطب مشخص می کند .استفاده و انتخاب انواع شیوه های بیان تصویری اعم از : تصویر سازی ، عکاسی ، طراحی ، کولاژ ، تایپو گرافی و ... هوشمندی و شناخت یک طراح گرافیک را از مسئله (پیام تبلیغی ) می رساند. در این دوره هنر جویان مختصری با تبلیغات و روشهای آن آشنا شده و واژه های مورد استفاده در تبلیغات را فرا می گیرند . اصول و مبانی اولیه طراحی گرافیک و هنرهای تجسمی مرور می شود. نمونه هایی از تبلیغات موفق بین المللی و داخلی نقد و بررسی می شود . هنر جویان این دوره می بایست با انواع روشهای اجرایی آشنایی داشته باشند تا در مراحل عملی کلاس بتوانند شیوه های مختلفی را تجربه و بررسی کنند . هدف این دوره آشنایی هنر جویان با گرافیک کاربردی در تبلیغات و آشنایی آنها با انواع روشهای بیان تصویر است که از طریق دیدن و نقد کارهای متعدد و اجرای چند نمونه آگهی توسط شخص هنر جو به دست می آید . شناخت شاخه های مختلف طراحی گرافیک و جایگاه آنها (گرافیک تجاری ، فرهنگی ، سیاسی ، هنری ، اجتماعی) و تفاوت شیوه های بیان تصویر در آنها از جمله مباحثی است که در این دوره مطرح می شود و نمونه هایی از انواع آن توسط هنرجو یان اجرا می شود . در پایان این دوره هنر جویان می توانند به عنوان یک طراح گرافیک تجاری خلاق مشغول به فعالیت در آتلیه های حرفه ای شوند.