معلم تبلیغات مدرس تبلیغات نگارش متون و شعار های تبلیغاتی
نگارش متون و شعار های تبلیغاتی
معلم تبلیغات مدرس تبلیغات نگارش متون و شعار های تبلیغاتی
9197685104
بهزاد حسین عباسی
مشاور مدیریت تبلیغات و بازاریابی
سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس تبلیغات و بازاریاب
معلم تبلیغات و بازاریابی
مدرس تبلیغات فروش برندینگ تبلیغاتمدرس تبلیغات اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مشاوره تبلیغات استاد تبلیغات مدرس تبلیغات معلم تبلیغات تجاری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
9197685104
behzadabbasi.ir
ساختار دوره : آموزش کارگاهی و مطالعه ی موردی ( Case Study )
مدت دوره : 15 ساعت ( طی یک روز و نیم )
مخاطبین دوره : طراحان گرافیک ، مدیران تبلیغات ، و نویسنده گان متون تبلیغاتی کمپین ها و آژانس های تبلیغاتی
صاحبان کالا ، مدیران شرکت ها و مؤسسه های خدماتی و نیز افرادی که قریحه ی نگارش و نویسنده گی در آن ها
هست و تمایل به تربیت این قریحه و استفاده از آن در صنعت تبلیغات دارند .
شرح درس :
ارائه ی تعاریف ، مفاهیم علمی ، اصول نظری و استاندارد های تبلیغات .
تحلیل ساختار عملکردی پروژه ها و کمپین های تبلیغاتی .
معرفی شرح وظایف و جانمایی نقش سازمانی کپی رایتر در یک آژانس یا کمپین تبلیغاتی .
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک در طراحی محتوای یک کمپین تبلیغاتی .
بررسی حوزه های گوناگون ادبیات تبلیغات ( شعارهای سازمانی و تبلیغاتی ، عناوین و محتوای کلامی گرافیک بصری ،
متون فنی ، تاریخچه نویسی ، روابط عمومی و غیره ) .
مروری برنقش متون تبلیغاتی در رسانه های گوناگون ( تبلیغات چاپی ، تلویزیونی ، رادیویی ، محیطی ، اینترنتی ، پست
مستقیم و غیره ) .
یکپارچه گی در متون تبلیغاتی .
مخاطب شناسی ـ نوشتار هدفمند .
مروری بر ارکان موفقیت و تأثیر گذاری متون تبلیغاتی .
نوشتار خلاقانه ، لحن و آیین نگارش متون تبلیغاتی .