دوره CRM مدیریت ارتباط با مشتری شرکتهای گلرنگ
دوره CRM مدیریت ارتباط با مشتری شرکتهای گلرنگ مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM مشاوره CRM |
تجارت همواره در حال تحول است و در پی آن، روشهای فروش نیز تغییر میکنند. دیگر جایگاه یابی و نوع کالا، مزیتی در بازار ایجاد نمیکند، چون همه چیز را میتوان تقلید کرد. به علاوه مشتریان آگاه ترند و توانایی انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. بنابراین، چگونه میتوانید برای کسب و کار خود تمایز ایجاد کنید؟ چگونه میخواهید بیشتر از رقبایتان بفروشید؟
پیش از این، فروشندگان در ابتدا مطالبی درباره مشخصات، مزایا و قیمت محصول میآموختند و مهارتهایی در مورد معرفی کالا و خدمات و شیوه برخورد با اعتراض مشتریان کسب میکردند و سپس به بازاریابی محصول یا خدمت اقدام میکردند. اما امروزه روش فروش جدید و موثری جایگزین آن شده است.
نقش جدید فروشنده، کمک به مشتریان برای بهبود و توسعه کسبوکار آسان است که بهعنوان ارزش افزودهای برای آن کالا یا خدمت از آن یاد میشود. اکنون، فروش فقط به معنای تشخیص نیاز و چگونگی برآوردن آن نیست، بلکه به معنای مقصد و چگونگی کمک برای رسیدن به آن است. فروشنده جدید، یک متخصص، مشکل گشا است و نیز مدیر ارتباطات است. فروشنده، پیش از آنکه فقط یک فروشنده باشد، باید یک مرجع ارزشمند برای مشتریان باشد. در واقع، اگر تمام تلاش شما، فقط برای فروش کالا و خدمات باشد، تبدیل به یک موجود ترسناک خواهید شد. فروش در بازار پر شتاب و پر تلاطم امروز، نیاز به یک اعتقاد و بینش جدید دارد و باید با مشتری در دادو ستد بود، نه فروش صرف. بنابراین، برای محک زدن خود؛ از خویش بپرسید، در صورتی که چیزی برای فروش نداشتهاید، آیا باز هم مشتری شما را بهعنوان مشاور میپذیرد؟ دورههای آموزشی سنتی فروشندگی بر این نکته تاکید دارند که فروش باید مرحله به مرحله صورت گیرد. ولی این نکته را در نظر داشته باشید که مردم طبق الگوی خرید خود اقدام به خرید میکنند نه براساس الگوی فروش شما. برای اینکه فروش موثرتری داشته باشیم، فهم مراحلی که مشتری برای خرید طی میکند، حائز اهمیت است. اصل، بر شفافیت در فروش است. یک فروشنده موفق، باید درک روشنی از روان شناسی فروش داشته باشد.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس اصول و فنون مذاکره
استاد اصول و فنون مذاکره
تدریس اصول و فنون مذاکره
سخنران اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره
دوره اصول و فنون مذاکره
مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش
مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی
بهزاد حسین عباسی
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس برند
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
با ما تماس بگیرید
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09121724677
09128724677
behzadabbasi.ir