استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد سمینار تبلیغات و بازاریابی مدرس تبلیغات گرافیک 

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت تبلیغات و بازاریابی 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس تبلیغات و بازاریاب 

معلم تبلیغات و بازاریابی 

مدرس تبلیغات فروش برندینگ تبلیغاتمدرس تبلیغات اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مشاوره تبلیغات استاد تبلیغات مدرس تبلیغات معلم تبلیغات تجاری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


گرافیک در تبلیغات


امروزه شاهد گسترش رقابت و فراگیر شدن تبلیغات علمی در سراسر جهان می باشیم . شناخت اصول و روشهای موثر در تبلیغات می تواند مجموعه های مختلف را به سمت شکوفایی بیشتر هدایت کند . در این میان ارتباط اصلی با مخاطبان در رسانه های مختلف از طریق انواع روشهای دیداری و شنیداری صورت می گیرد . اینکه چگونه پیام فروشنده به خریدار منتقل می شود نکته بسیار مهم و حساسی است . در مواردی کمپینهای خوبی وجود داشته اند  که به دلیل استفاده نادرست از رسانه های دیداری و شنیداری ، نا موفق گردیده و بودجه بسیار زیادی را هدر داده اند. این مسئله نقش مهم و کلیدی طراح گرافیک و مدیر هنری را به عنوان پل ارتباطی میان پیام یک کمپین ( یا تبلیغ موردی ) و مخاطب مشخص می کند .استفاده و انتخاب انواع شیوه های بیان تصویری اعم از : تصویر سازی ، عکاسی ، طراحی ، کولاژ ، تایپو گرافی و ...  هوشمندی و شناخت یک طراح گرافیک را از مسئله (پیام تبلیغی ) می رساند. در این دوره هنر جویان مختصری با تبلیغات و روشهای آن آشنا شده و واژه های مورد استفاده در تبلیغات را فرا می گیرند . اصول و مبانی اولیه طراحی گرافیک و هنرهای تجسمی مرور می شود. نمونه هایی از تبلیغات موفق بین المللی و داخلی نقد و بررسی می شود . هنر جویان این دوره می بایست با انواع روشهای اجرایی آشنایی داشته باشند تا در مراحل عملی کلاس بتوانند شیوه های مختلفی را تجربه و بررسی کنند . هدف این دوره آشنایی هنر جویان با گرافیک کاربردی در تبلیغات و آشنایی آنها با انواع روشهای بیان تصویر است که از طریق دیدن و نقد کارهای متعدد و اجرای چند نمونه آگهی توسط شخص هنر جو به دست می آید . شناخت شاخه های مختلف طراحی گرافیک و جایگاه آنها (گرافیک تجاری ، فرهنگی ، سیاسی ، هنری ، اجتماعی) و تفاوت شیوه های بیان تصویر در آنها از جمله مباحثی است که در این دوره مطرح می شود و نمونه هایی از انواع آن توسط هنرجو یان اجرا می شود . در پایان این دوره هنر جویان می توانند به عنوان یک طراح گرافیک تجاری خلاق مشغول به فعالیت در آتلیه های حرفه ای شوند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی