استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

تبلیغات آنلاین sokvhk jfgdyhj سخنران تبلیغات مدرس تبلیغات

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

چرا باید در تبلیغات آنلاین خود از صفحات فرود استفاده کنید؟

تبلیغات آنلاین sokvhk jfgdyhj  سخنران تبلیغات مدرس تبلیغات 

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت تبلیغات و بازاریابی 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس تبلیغات و بازاریاب 

معلم تبلیغات و بازاریابی 

مدرس تبلیغات فروش برندینگ تبلیغاتمدرس تبلیغات اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مشاوره تبلیغات استاد تبلیغات مدرس تبلیغات معلم تبلیغات تجاری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


صفحات فرود که به آنها Landing page هم گفته می‌شود برای فروش و جذب افراد به هر منظوری که کمپین های تبلیغاتی دارند، طراحی می شوند و اگر درست طراحی شده باشند، سبب انجام عمل خاصی توسط مخاطب می‌گردند. مثلاً بیان و اسم و ایمیل خود را وارد کنند و به این صورت برای شما به لید (Lead) تبدیل بشوند. صفحه های فرود در کنار تبلیغات اینترنتی شما (بنر و یا هر چیز دیگر) کمک می کنند تا نرخ تبدیل شما افزایش پیدا کند. نرخ تبدیل یا Conversion rate با فرمول زیر حساب می شود:

نرخ تبدیل

این ساده ترین توضیح نرخ تبدیل به حساب می‌آید. در زیر نمونه ای از یک صفحه فرود تاثیر گذار را می بینید:

 

عکس داخلی مطلب

 

حالا چرا از صفحه فرود استفاده می‌کنیم؟

چندین جواب ساده برای این سوال وجود دارد، واضح ترین آنها این است که صفحه فرود نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد. اما چگونه و به چه میزان، یکی از سوالات مهمی است که ذهن همه را مشغول می‌کند؟ در کمپینی که داخل آن از صفحه فرود استفاده شود به طورمتوسط 25% افزایش در نرخ تبدیل آن بوجود خواهد آمد.

منبع: Omniture

 

چطور یک صفحه فرود این کار را انجام می‌دهد؟

 

شعار هماهنگ با کمپین تبلیغاتی: یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی این است که شعار و پیامی که می‌رسانید در همه بخش‌های کمپین یکسان باشد، زیرا باعث می‌شود به شما اعتماد بیشتری کنند. (اولین اشتباهی که می‌تواند رخ می‌دهد این است که شعار تبلیغاتی بنر شما با صفحه فرود یکی نباشد). نمایش دادن شعار و پیام کمپین وقتی کاربرها را بعد از کلیک روی بنر تبلیغاتی خود به صفحه فرود هدایت می کنید، کار آسان‌تری است تا اینکه آنها را به صفحه اول سایت خود هدایت کنید که معلوم نیست بتوانند آنچه که در نظر دارند را پیدا کرده و حتی عمل مورد نظر شما را انجام دهند.

قابلیت تست کردن: تست کردن واکنش کاربرها به چند صفحه فرود مجزا کار آسان‌تری است تا اینکه بخواهید در صفحه اول سایت خود تغییری ایجاد کنید. این روش به مقدار قابل توجهی سریع‌تر جواب می‌دهد. چرا؟ زیرا در صفحه فرود شما تقریباً همه از طریق تبلیغات شما وارد شده‌اند و شما هم می‌خواهید که تست کنید چگونه می‌توانید بیشتر این افراد رو جذب کنید. اما در صفحه اول سایت شما از ورودی‌های دیگری به غیر از تبلیغات هم، مخاطب وارد می‌شود.

گزارش دقیق تر: فراهم کردن یگ گزارش درباره کمپین تبلیغاتی خیلی ساده‌تر است. اگر به جای صفحه فرود از صفحه اول سایت خود استفاده کنید، با ورود کاربر به این صفحه چندین مسیر برای آن وجود دارد که امکان انتخاب هر کدام از آنها امکان پذیر است. این قضیه باعث می شود نتوانید آن را دنبال کرده و متوجه شوید که چی اتفاقی رخ داده است. (امکان پذیر است اما خیلی دشوار خواهد بود.)

از به هم ریختگی جلوگیری می کند: اگر قرار باشد هر پیشنهادی که ارائه می‌دهید را روی صفحه اصلی سایت قرار دهید، صفحه اول وب‌سایت شما به شدت به هم ریخته و مخاطب را سردرگم خواهد کرد . با استفاده کردن از صفحه فرود می توانید از این صفحه فقط برای یک منظور خاص استفاده کرده و پیام خود را راحت‌تر انتقال دهید.

این مطلب توسط تیم شبکه تبلیغات نگارش و ویرایش شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی