استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

استاد تبلیغات سخنران مدیریت مدرس بازاریابی

سخنران تبلیغات مدرس تبلیغات استاد تبلیغات

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ

شخصی سازی پیام طی پنج مرحله – بخش دوم و پایانی

سخنران تبلیغات مدرس تبلیغات  استاد تبلیغات

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت تبلیغات و بازاریابی 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس تبلیغات و بازاریاب 

معلم تبلیغات و بازاریابی 

مدرس تبلیغات فروش برندینگ تبلیغاتمدرس تبلیغات اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مشاوره تبلیغات استاد تبلیغات مدرس تبلیغات معلم تبلیغات تجاری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir


بازاریابانی که علاقه مصرف کنندگان به شخصی سازی را مورد توجه قرار نمی دهند، با بی احتیاطی پول زیادی را از دست می دهند. بنابراین چگونه شرکت ها صرفنظر از اندازه آنها، می توانند به طور موثر پیام های شخصی را به هزاران و حتی میلیون ها مصرف کننده انتقال دهند؟ این مراحل در انجام این کار به شما کمک می نمایند:

ادامه از بخش اول . . .

 

مرحله3: ایجاد مخاطبان دلخواه برای هدف گیری آگهی

زمانی که بطور موثر قادر به جمع آوری اطلاعات رسانه هستید، به احتمال زیاد نائل به کشف روندها، دست بندی ها و فرصت هایی هستید که  از طریق ایمیل و اطلاعات CRM به آسانی قابل دسترسی نمی باشند. از این اطلاعات برای دسته بندی های جدید و بخش بندی فهرست مخاطبان دلخواه خودتان استفاده کنید. شما با انجام این کار قادر به ایجاد تبلیغات بسیار ویژه برای آن دسته از مخاطبان خاص بوده و در نهایت  چشم انداز جدیدی که در بخش مخاطبان قرار می گیرد را پیش رو خواهید داشت.

به عنوان مثال، ممکن است اطلاعات بدست آمده از شبکه های اجتماعی فرصتی از بازار را در رابطه با بخشی از بازار مانند “کاربران ناراضی اپل” را به شما نشان دهد. این نوع اطلاعات برای فروشگاه هایی که محصولات رقابتی عرضه می کنند، در واقع نوعی از شکل گیری مشتری بالقوه در نظر گرفته می شود. این مثال با واژه های کلیدی مناسب و شناسایی نام برند می تواند به سهولت به یک آگهی خودکار تبدیل شود.

آیا شما از طریق مشاهده ی میزان تعداد کلیک های دریافت شده از طریق بازار یابی ایمیلی خودتان قادر به شناسایی این دسته از کاربران ناراضی اپل بوده اید؟ احتمالا خیر.

 

message-in-a-bottle_sml

 

مرحله 4: شخصی سازی تحویل با استفاده از دانش جدید نسبت به مشتری

از زمانی که بازاریابی به عنوان یک حرفه ظهور پیدا نموده است، چالش آن، تاثیر گذاری بر خرید با انتقال پیام صحیح از طریق کانال صحیح و در زمان صحیح بوده است. شرکت ها با استفاده از آخرین نسل ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، شروع به یادگیری چگونگی استفاده از آن دسته فرصت های بازاریابی می کنند که با استفاده از اطلاعات از وجود آنها آگاه شده اند. برنامه ریزی شبکه های اجتماعی برای فعالیت بصورت خودکار، ایمیل های محرک و حتی تبلیغات اجتماعی، همگی به بازاریابان این اجازه را می دهند تا  پیام های کاملا مناسب و ایده آلی را به محض اشاره ی مشتریان به یک برند یا واژه کلیدی یا باز کردن یک ایمیل، برای آنها ارسال نمایند.

زمانی که یک مخاطب ویژه برای شما مهیا گردیده و شما درک بهتری از “بخش بندی های” مخاطبان خود دارید، اکنون باید پیامی که میخواهید به این مشتریان تحویل دهید را ایجاد کنید ( البته با درک اینکه این بخش بندی ها و پیامها ممکن است در طول زمان کامل تر شوند).

پیام های طراحی شده شامل هر چیزی، از پاسخ به مشتریان ناراضی جهت ارائه یک تخفیف به آنها، تا ترفیع و تبلیغ یک محصول خاص یا دسته بندی های مبتنی بر علاقه و فروش  یا تشویق به خرید بیشتر از یک کالای خاص یا خدمات، می گردد.

هنگامی که این پیام ها از قبل ایجاد شوند، شما تقریبا به امکان پاسخ گویی در لحظه دست یافته اید. در مرحله بعدی چکاری باید بکنید؟

 

مرحله5: آماده کردن، تنظیم کردن، ارسال خودکار!

به طور خلاصه: اگر مراحل 1تا 4 را تکمیل نموده اید، و تبلیغات از پیش ایجاد شده شما آماده و در انتظار می باشد، اکنون در مرحله 5 ، دکمه ارسال خودکار را فشار دهید. با استفاده از اطلاعات جدید شما درباره ی مشتریان، مشتریان بالقوه و مخاطبان تاثیر گذار شما بر رسانه های اجتماعی، کار بعدی شما راه اندازی فرآیند ها یا قوانین، بسته به راهکار اتوماسیون بازاریابی شما می باشد.

صفی از تبلیغات فیسبوک ایجاد نمایید که آماده ی ارسال به مخاطبان دسته بندی شده بر اساس اطلاعات از پیش دریافت شده از پروفایل های اجتماعی آنها می باشند. ایمیل ها ی تبلیغاتی و سایر پیام های دلخواه را ذخیره نمایید، به طوری که در هنگام شناسایی یک فرصت، تمام آنچه نیاز دارید فقط یک کلیک و سپس ارسال پیام باشد.

این کار ممکن است کمی رعب انگیز باشد، اما راه حل های موجود را می توان  به سیستم های حاضر متصل نموده  و شناخت های ارزشمندی که در گذشته هزاران ساعت زمان و دلار صرف کشف آنها شده است را ارائه نمود.

فرآیند ارسال پیام های بازاریابی شخصی از طریق داده ها، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون آسان تر گشته است. دیگر تمامی مخاطبان شما  مجبور به مشاهده ی پیام های مشابه نمی باشند. شما می توانید شناخت مناسبی از داده ها به دست آورده و از آن برای استراتژی تمامی تلاش های بازاریابی بهره ببرید. نکته ی حائز اهمیت در این موضوع، یافتن راهی برای ترکیب صحیح اطلاعات بدست آمده از تعامل مخاطبان در رسانه های اجتماعی و ترکیب نمودن آن با آنچه از قبل با استفاده از CRM های خود به دست آورده ایم، می باشد.

در پایان، اتوماسیون به شما این اجازه را می دهد تا پیام های شخصی سازی شده خود را در زمان معین ارائه دهید، بطوری که فرصت ها هرگز از دست نرفته و احتمال فروش یا تبدیل به مشتری به طرز چشمگیری افزایش یابد. اکنون به طور مستقیم با فردی که قبلا تحت عنوان مشتری ایکس  شناخته می شد، در ارتباط هستید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی